Håret

Nu har jag haft i min hårförlängning i 2 veckor och nåra dagar, Å jag är såååå nöjd. Håret känns precis som mitt eget nu. Tvättar det inte för ofta och använder antingen LEAVE-IN lr nån INPACKNING varje gång. Köpte ju nytt i veckan från GOLDWELL KERASILK och deras teatment var superbra. Håret blev jättefint och lent. Sen använder jag ju Inner Effect, oxå från Goldwell 1 gång i veckan. Som jag då låter verka i nån timma. Kanske gör jag mera inpackningar utomland. Måste ju sköta om det extra mycket där.

KRAM!

Kommentarer
Postat av: ~Johanna~

Åh, vad härligt =)
Jag vill också ha längre hår ^^

Postat av: Anonym

fäste du håret med keratinvaxförresten?
kram!

2007-06-29 @ 22:26:36
URL: http://evelinastrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback