En lista

1.Vad tänkte du när du såg dig själv i spegeln första gången i morse?
Usch, gå å lägg dig igen:)
2. Hur mycket kontanter har du på dig?
1000:- till vaccin
3. Vilket ord rimmar på "test"?
Pest
4. Favoritplanet?
Jorden?
5. Vem ligger fyra på missade samtal-listan på din mobil?
En kompis
6. Vilken är din favoritringsignal på din mobil?
Ingen aning
7. Vad har du på dig på överkroppen just nu?
Rosa/Vit linne
8. Sätter du etiketter på dig själv?

???????
9. Vad är det för märke på skorna du har på dig?
Vet inte, toflor från Rhodos
10. Ett ljust eller mörkt rum?
Beror väl på vad jag ska göra i rummet:)
11. Vad gjorde du vid midnatt?
SOV
12. Vad står det i ditt senast mottagna SMS?
Lite hemligt, från Älsklingen bla Älskar å saknar dig
13. Var ligger ditt närmaste Seven Eleven?
Göteborg kanske
14. Vilket uttryck använder du mest?
Vill ha en PUSS
15. Till vem sa du "jag älskar dig" senast?
Min ÄLSKLING
16. Vilken pälsbeklädda sak rörde du senast?
Vår katt
17. Hur många olika sorters droger har du nyttjat de senaste tre dagarna?
Droger, Räknas VIN
18. Hur många rullar film ligger och väntar på att bli framkallade?
Har digitalkamera
19. Vilken ålder har varit bäst hittills?
26, då hade jag fräffat min Älskling
20. Din värsta fiende?
Vet inte om jag har nån
21. Vad har du för skrivbordsbild på datorn just nu?
Kort på mig å Älsklingen från förra balen
22. Vad var det senaste du sa till någon?
Hej då till mamma på telefon
23. En miljon dollar eller förmågan att flyga?
PENGARNA
24. Gillar du någon särskild lite extra mycket just nu?
Min Älskling
25. Senaste låten du lyssnade på?
Maroon 5 Makes me Wonder

Lista tagen från
Gosemaja


Kommentarer
Postat av: lolata

hej...vad gillar du för musik förutom maroon 5?
hadet bra

Postat av: Cim

vad du e kul!!! kramis på dig... ;-)

2007-06-11 @ 14:33:50
URL: http://www.gosemaja.blogg.se
Postat av: Eskilfilippa

I really enjoyed my visit. A great site

2009-02-27 @ 11:10:12
URL: http://eskilfilippa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback