Villha produkter från Clarins

Har nyligen upptäckt märket CLARINS. Nu är jag helt såld och letat febrilt efter en sait som säljer dom i sverige och nu har jag gjort det. Köpte ju en kräm från Clarins (Beauty flash balm) på taxfree på vägen hem och min hud har på bara några dagar blivit helt underbart fin och len. Den glänser som aldig förr. Så nu vill jag såkart ha mera produkter i serien.



Villha produkter från Clarins
Rengöringsmjölk för normal/torr hud 159:-


Kräm
Ansiktiskräm för alla hudtyper 285:-


Ögonkräm

Ögonkräm för alla hudtyper 245:-


Foto och prisuppgifter:
Beautyplanet.se


Kommentarer
Postat av: Anna

Det verkar som att många är nöjda med Clarins, kanske ska ge mig på att testa dom med!?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback