Min kväll

I kväll ska jag bunkra upp med snacks och gottigt inför kvällens avsnitt av Gilmore Girls och Desperate Housewives. Det är sååå skönt att dom desperata husfruarna är tillbaka. Den serien är bland det bästa på TV just nu. Annars ser jag ju på Days, Dynastin, OC, CSI och Criminal Minds, som jag nämnt tidigare. Det sist nänmda är t bax med nya avsnitt på fredag 21.00. Det ska bli kul för det slutade så bra. I morgon är det OC men jag kommer att se på Herkule Poirot istället för det är sista avsnittet, och OC går faktiskt i repris. Jag är inte värsta tv tittaren som det kanske låter men när man är själv på kvällarna så blir det mycket tv men jag brukar läsa oxå. Det är otroligt skönt att krypa upp i en skön soffa med en bra bok.(Tips på bra böcker kommer någon annan dag). Nu väntar jag på att min älskling ska komma hem, han skulle sluta tidigare i dag.

CIAO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback