Min dag

Dagen har varit ganska bra. Gick på stan med en kompis och kikade lite på kläder m m. Hittade endel fint på GINA men tyvärr har man lite dåligt ställt nu så det blev inget. Köpte däremot Schampo och balsam hos min frisör. Det var ett måste. Köpte i förra v en inpackning, Goldwells Inner Effect soft and color treatment som var hur bra som helst. Håret blev lent som silke och jättemjukt så nu var jag bara tvungen att ha schampo och balsam i samma serie. Rekomenderas starkt. Efter våran lilla shopping så gick vi och tog en fika. Har inte setts på någon v så det var kul att ses och snacka lite. I dag blev det ju inget DAYS men det går ju i repris i morgon så det e lugnt. I kväll ska bubben och jag bara ta det lugnt. Se på VÄNNER och CSI. Det blir nog tidigt i säng i dag med. Fattar inte att man är så trött nu för tiden. Jag som inte gör nått typ. Men så är det. I morgon ska vi se på Storslalom och kanske ta en promenad på dagen. Annars blir det en lugn dag. Nu ska jag snart få middag, Gulaschsoppa som bubben har lagat. GOTT.


SEE U!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback