Me and my boy

Vi träffades en fredag kväll 2004 på ett av stadens uteställen. Det vanliga utestället var stängt denna kväll så jag och mina kompisar gick till ett lite mindre nyöppnat ställe. Och det var där jag träffade Honom, han med stort H. Nu i efter hand tror jag att det var meningen att vi träffades. Skulle väl inte säga att det var kärlek vid första ögonkastet, tror inte på d. Men det fanns nånting mellan oss, kemi, attraktion, åtrå. Kalla det va du vill. När det stängde så följde Han med mig hem, och vi pratade hela natten. Och efter 3 år är Han fortfarande kvar. Lägenheten är inte den samma, vi köpte oss en lite 2:a för snart 1 år sedan. Innan d bodde vi i min lilla 1:a. Allt har kännts sååå bra från början och i januari 06 förlovade vi oss i Göteborg. Kan väl inte säga att allt är perfekt, tror inte att något förhållande är perfekt. Och visst bråkar vi men det går alltid fort över och det slutar med att vi är kärare än någonsin. Jag är så glad att ha träffat Honom. han är min och jag släpper Honom aldrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback