Godmorgon

på er. Sent man går upp nu när Älsklingen är hemma. Ligger och drar sig och myser läääääänge i sängen. Idag står det bara julklappsshopipng på schemat. Julskinkan gjorde vi igår och den blev somvanligt jättegod, aningen torr kanske men inte så det stör. Pepparkakorna ska vi göra imorn, får besök på kvällen så det kan vara kul med nybakta pepparkakor att bjuda på. Till detta blir det såklart glögg:)

Nu blir det reprisen av Days för mig och Älsklingen ska nog spela på datorn.

Ha en bra dag!

KRAAAAM!

Kommentarer
Postat av: carro

Hejsan, jag har det toppen på min resa! Har tyvärr inte haft tid att svara på kommentarer men nu ska det blir skärpning! Hoppas allt är bra med dig!

Postat av: Evelina

ååå vad mys att ni är lediga tillsammans o bara är hemma så länge! tror jag aldrig jag o f har varit haha =)

kram

2007-12-18 @ 16:58:14
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: Karstennicoline

I am very excited to see this site. Universal design and accessibility. Congratulations!

2009-08-12 @ 10:10:56
URL: http://karstennicoline.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback