1 vecka kvar

Idag är det bara 1 vecka kvar till julafon, wiiiie:) Har handlat dom sista julklapparna idag och ska skicka iväg några julkort i dagarna. Har julpyntat idag oxå, lagt på juldukar, hängt upp julgardiner i köket och ställt fram lite tomtar. Nån gran blir det inte, dels pga att den inte får plats och sen så har man ju en katt som hade rivit ner allt pynt på den så det är ju ändå ingen idé. Älsklingen är superkär i julskinka så den vill han att vi gör redan idag, å det Älsklingen vill det får han:) I morn blir det pepparkaksbak och lite mera julklappsshopping. Har inte köpt Älsklingens julklappar än så det tänkte jag göra med mamma imorn.

Blir inte mycket bloggning dom kommande veckorna nu men jag ska försöka att titta in en gång varje dag iallafall.

Ha en bra dag!

KRAAAM!

Kommentarer
Postat av: mia dh

Ha en fin dag och en riktig go jul om vi inte "ses" innan dess.

Postat av: Jess

ja, julafton har jag inte ens tänkt på... Gah! Allt med skolan å jobb står just nu som nr 1. jobbigt! men mne. så är det att stata eget antar jag... ha en bra dag =)

2007-12-17 @ 14:02:40
URL: http://princessjess.blogg.se
Postat av: Evelina

haha ne precis, det är svårt att veta vad de verkligen betyder =) lutar åt fjärilarna =)

hoppas du får en bra vecka fram till jul, tittar in här varje dag och kikar efter nya inlägg då =)

kram

2007-12-17 @ 19:18:19
URL: http://evelinastrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback