Vändning i livet

Nu har jag precis kommit hem från Arbetsförmedlingen, satt där och prata i över 1 timme idag:). Fick lite goda nyheter där för en gångs skull. Ska ut på praktik snarast. Så nu ska jag bara börja leta. Vet ju att jag gärna vill jobba med INREDNING, BARN lr SMINK/HUDVÅRD. Ska ringa runt och gå ut till dom företag som jag känner är nåt för mig. Nu känns det lite bättre. Vill ju så gärna jobba men det gäller ju att ha kontakter och att få in en fot nånstans. Och nu med en praktik inom en snart framtid så kanske mitt liv oxå kan få sig en vändning och att jag hamnar på rätt körl igen.

KRAAAM!

Kommentarer
Postat av: Sveinsophie

Looking for information and found it at this great site. You have an outstanding good and well structured site. I have been looking for sites like this for a long time. Keep up the outstanding work and thank you.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback