Utmaning

Har blivit utmanad av Malin.



Filmpuddingar:

Christian Bale (American Psycho, The Prestige)
Josh Hartnett (The Black Dahlia)
Clive Owen (Closer)

Filmpinglor:

Jennifer Aniston
Scarlett Johansson
Alyssa Milano (Förhäxad)

Kärlekspar:

Ross och Rachel (Vänner)
Carrie och Mr Big (SATC)
Sarah Michelle Geller och Freddy Prinze Jr

Monster:

Shrek
Odjuret (Skönheten och Odjuret)
Fantomen i Fantomen på Operan

Filmer som kräver näsdukar:

Babel
Crash
Bambi ja jag vet en tecknad men den är ju sååå sorglig

Actionrullar för hårdkokta stunder:

Hatar Action så jag kommer b ara på 2
Die Hard filmerna
Rambo

Skrattframkallande filmer:

Gustaf
Jalla Jalla
Mr och Mrs Smith sååå dålig så den är rolig

Tre rollfigurer jag hade spelat själv:

Monica i Vänner, städfreak som jag är
Kommer inte på nån mer:)


Utmanar ALLA som vill att göra denna:)


Kommentarer
Postat av: Asgeirhelene

Excellent site.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback