Nicole´s hår/frisyr

Inte nog med att Nicole är superfin på bilden, hennes frisyr är ju såååå nice. Nåt sånt här skulle jag kunna tänka mig just nu. Har ju hårförlängning i nu men har starkt börjar fundera på att ta ur dom och klippa till nåt likanade som Nicole har här. Skulle jättegärna vilja ha en liknade lugg oxå. Superfint:) Har haft min förlängning i nu i snart 3 månader och jag har verkligen trivts jättebra men det är ju sååå jobbigt att sköta om d och det börjar bli aningen tunt oxå. Så den 29 aug ska jag till frisören, får väl se hur jag klipper mig, ska faktiskt bli kul och spännande.




NIcole´s hår/frisyr


Nicoles hår

Kommentarer
Postat av: evelina

nej jag kommer nog inte använda förlovningsringen!
väsakn var som sagt jättefin! vill med ha!
jag hade min förlängning i typ 3-4 månader sen ville jag med ta ut det. Inte för att jag inte trivdes utan just för att det blev så slitet! men du kan väl bara flytta ipp det om du vill?
kram

2007-08-19 @ 09:35:00
Postat av: SKÖNHET/Tips&Råd

mmm allure har jag också haft! LOVE IT!
Du den frisyren är ju bara för fin=) Lättare att sköta om och ser riktigt chict ut!!

Postat av: Jess

Min frisör åkte hem hahaha så jag vet inte vad jag ska göra medhåret. det får sitta tills nästa helg ialla fall... vad satte du med? tejp? gör inget du kommer ångra med håret nu! Jag ska spara tll mitt egna långa hår och aldrig klippa kort igen hahaha. frisören som jag gick till för ca ett år sen förstörde hela mitt hår! huuuuuhuuuuhuuhuuu

2007-08-19 @ 10:55:03
URL: http://princessjess.blogg.se
Postat av: Vaniljis

Vill oxå ha den färgen!

2007-08-19 @ 14:21:13
URL: http://vaniljis.blogg.se
Postat av: ElinAlexi

Jag ska till frisören den 23 augusti! Och vi har samma smak kan man nog säga ;] Har nämligen också tänkt be om en Nicole Richie frisyr och färg (slingor), ska bli spännande och se hur det blir! Du får också visa en för och efter bild ;] Och håret växer ju alltid ut igen! Ha d fint!

2007-08-19 @ 20:53:40
URL: http://elinalexi.blogg.se/dreamland/
Postat av: Kristina - Kix Inredningskoll

Supersnyggt!

2007-08-22 @ 09:24:55
URL: http://kixkoll.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback