Höstbalen och annat

Fick inbjudan till HÖSTBALEN idag. I år ska den tydligen vara redan den 29 sep, alltså 1 månad innan det brukar vara. Så nu har jag varit och provat BALKLÄNNINGAR. Hittade en direkt som jag föll för. Den är LILA, ganska mörk, med tunna axelband, smalt ljuslila band i midjan som hänger ner ibak och knappar i bak som är i ljuslila oxå. Mycket enkel men ändå superfin:) Brukar ha klänningar med strass och pärlor på så detta var nåt annorlunda.
Så pga denna nya information ska jag INTE TA UR HÅRFÖRLÄNGNINGEN imorgon som det var tänkt. Ska behålla det så jag kan ha långt, lockigt hår på balen och sen ta ur det efter d istället. Nångång i början av okt hade jag tänkt ta ur d nu istället.


KRAAAM!

Kommentarer
Postat av: Jonna

tack:)
J


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback