Söndag och Valborg

SÖNDAG

Åkte tidigt på morgonen till min farmor i skara. Åkte sen vidare till min farbror som bor lite utanför skara i ett mysigt hus. Där var vi nästan hela dagen. Solade och mådde kanon bra. Brännde mig dock på bröstet. Inte så bra. Grillade oxå lite senare på eftermiddagen. Årets Första grillning. Härligt. Efterrätten blev jorgubbar. Älskar jordgubbar.

Senare  ,vid 4 tiden, drog jag å Älsklingen vidare till nåra kompisar och fikade. Fick mumsig After Eight tårta. Blev kvar ett tag och var nog inte hemma förren vid 7 tiden. Åkte då och hyrde 2 filmer som vi såg, en Beck och Den Svarta Dahlian. (Recention kommer) Så det var en heldag.

MÅNDAG; VALBORG

Åkte upp till berget vid 11 för att grilla och fiska. Mina föräldrar var oxå med. Hade det jättemysigt men idag blåste det mycket där uppe så det blev inte så länge. Men kul var det.

Så nu har man varit ute nästan hela helgen. Trött man blir. Men det är skönt.

Ikväll blir det bara lugnt hemma. Se lite på TV å äta god mat.



CIAO!

Kommentarer
Postat av: missankre

men det ka bli riktigt mycigt det med, skulle vilja göra så med.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback