Mr Johnsons video

Häromdagen när jag satt och såg på MTV, lr om det var The Voice, kom Andreas Johnsons musikvideo till låten A little bit of love. Upptäckte ganska snart att jag kände igen saker i den. Hus och gator m m. Diskuterade det med Älsklingen som då säger att den ÄR inspelad här i stan. Alltså i Skövde där vi bor. Kom då på att dom sökt folk till inspelningen men sen hade jag inte tänkt mera på det. Förren jag sen såg den på MTV. Snacka om att vara totaly lost. T om Älskingen visste om det.  Roligt var det iaf.


CIAO!

Kommentarer
Postat av: angelica

Albumet kommer från extrafilm. :) de är jätte fiint..

Postat av: art[e]fact

Vad kul! Det är lite spännadne när man känner igen sig så där :)

2007-04-12 @ 18:49:18
URL: http://artefact.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback