Då har jag bestämt mig

Har bestämt mig för att bleka tänderna. Det kommer att kosta 1800:- för övre käktänderna. Man gör en skena som man sen får ta med sig hem. Man spruta i blekmedel i skenan som sen får verka under natten. Behandlingen pågår i ca 8 dagar/nätter. Dom kommer att bli 2 steg vitare än nu. Det som ingår i priset är skenan, blekmedlet och återbesök. Om man sen vill kan man göra underkäken som då oxå kostar 1800:-. Många gör dock inte detta då dom tänderna inte syns så väl när man ex ler lr skrattar. Får se hur jag gör. Beror lite på hur bra det blir. Det bästa med denna metod tycker jag är att man får en skenan som man sen kan återanvända flera gånger efter avslutad behandling, bara att köpa mer blekmedel. Om man nu tycker att det behövs. Det gillade jag. Sen så har vi här i stan inte så många andra metoder att välja mellan. Så nästa v börjar jag. Återkommer med resultat.


CIAO

Kommentarer
Postat av: art[e]fact

Gud vad spännande!

Postat av: Tobiasmari

Very informative...God Bless

2010-02-17 @ 12:25:50
URL: http://tobiasmari.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback